Geven met GIVT

Via uw smartphone kunt u overal en altijd geven aan onze doelen. Hiervoor heeft u de GIVT app nodig op uw telefoon. Kijk voor meer info op www.givtapp.net.

In de GIVT app vindt u onze kerk als PKN Aalden. Op het moment dat u geeft, doneert u in principe aan onze actuele week collecte. Vind de actuele week collecte bij de laatst uitgezonden dienst in Kerkdienstgemist.nl.

U kunt kiezen om op 4 manieren te doneren met de GIVT-app.
Open de GIVT-app op uw telefoon om te geven
  1. Kies hoeveel u wilt geven; toets het bedrag
  2. Voeg de tweede collecte toe, toets het tweede bedrag (evt. 3e collecte) en druk op volgende
  3. Kies hóé u wilt geven ( 4 opties ):
    a) Maak contact met de GIVT zender bij de collectezak (kan alleen bij de uitgang na de dienst)
    b) Scan QR-code die u getoond wordt (op een scherm, of op print)
    c) Zoek ‘PKN Aalden’ in de lijst met doelen/kerken (werkt overal en altijd)
    d) Zoek op locatie (werkt alleen in de kerk, n.b. wel uw locatiedetectie activeren!)
Het is belangrijk te weten dat u bij optie a) c) en d) altijd geeft aan onze actuele weekcollecte.

Optie b) kan voor meerdere doelen gelden. QR-codes kunnen namelijk ook voor andere, specifieke doelen worden aangemaakt.
Wij vermelden het doel altijd bij de QR-code.

Hier ziet u de QR-code van onze actuele weekcollecte (behoort dus bij onze kerkdiensten):

Wij hebben ook een QR-code voor ons Diaconaal Fonds (klik voor info).
Wilt u geven aan ons Diaconaal Fonds? Open uw GIVT-app, kies een bedrag en scan de volgende QR-code:

Wij hebben ook een QR-code voor ons Verjaardagfonds (klik voor info).
Wilt u geven voor de bloemen in de kerk? Giften aan het Verjaardagfonds zijn hiervoor bestemd.
Open uw GIVT-app, kies een bedrag en scan de volgende QR-code:

Veel plezier met GEVEN !